BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

I dye my hair !! Auburn to Silver Pink with Olaplex - at Dessange


Je l'ai finalement fait!! 
Je suis allée chez le coiffeur pour teindre mes cheveux en gris rosé. 

I finally did it!!! 
So I went to the hairstylist for dying my hair into a Silver Pink color. 
At first my hair was red/purple...



Don't forget to subscribe my channel and give this video a thumbs up ! 



BEFORE / AVANT






AFTER / APRES 


Je suis très contente du résultat. Je voulais cette couleur depuis plusieurs années, mais ma sœur refusait de me la faire, par peur de trop abîmer mes cheveux.... mais Olaplex est magique! Mes cheveux sont encore plus doux et brillants qu'avant.

I pretty happy about the result, because i still want it since year ago. My sister doesn't want to dye my hair because of the damage....But olaplex is magic!! Now, my hair is more beautiful than ever.


Si vous avez la moindre question sur le déroulement, n'hésitez pas à me laisser un commentaire. 

If you have any questions about it, please, leave me a comment bellow.




Merci à Gil Guillaume pour les photos ci dessus.
Thanks Guillaume for the pictures


2 weeks later : Pink already gone but still beautiful




Après les efforts du coiffeur : le réconfort BURGER



I dye my hair !! Auburn to Silver Pink with Olaplex - at Dessange I dye my hair !! Auburn to Silver Pink with Olaplex - at Dessange Reviewed by Yurie on 10:22 Rating: 5

1 commentaire :

  1. Tu me donnes envie. Pas de gris mais de rose...

    RépondreSupprimer