BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

Yurie Photography - Presentation

Je viens de remarquer que je ne vous ai jamais présenté ma page photo. 
Car oui, je suis aussi photographe amateur.

I figure it out that I didn't speak about my photograph page yet.
Yes, I'm also an amateur photographer.






Ma page photo se trouve sur Facebook pour le moment ( à réfléchir pour une page flickr)

My photograph page is on Facebook for the moment ( maybe on Flickr one day)





Bien que je suis plus paysage, voyage, animalier et nature, j'ai récemment testé les portraits et les shoots avec de vrai gens ><  

I prefer take landscapes, animals, travel or nature photography, BUT I recently try to shoot some real people. ><





Pour le moment, je n'ai qu'un Canon 7D (anciennement 1100D) avec un 18-135mm et un 50mm.

For the moment, I only have a Canon 7D with a 18-135 mm and a 50 mm.









Do you like it? 


For more photography, please go here : Yurie Photograhy
Yurie Photography - Presentation Yurie Photography - Presentation Reviewed by Yurie on 16:00 Rating: 5

Aucun commentaire :