BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

Going to ski with my family?


En ce dimanche ensoleillé et chaud, aussi incroyable que cela puisse paraître après deux semaines de neige intense et de froid digne de l’Antarctique, ma mère à eu la brillante idée d'aller a la station de ski du Lioran.

On this hot and sunny Sunday, After two weeks of cold and snow worthy of the Antartic, my mum had the great idea to go to the ski station of the Lioran



Même si je suis des alpes, je n'ai pas skié depuis plus de 10 ans.
Mais, finalement nous avons pris une luge. 
Ça aurait était dommage de se blesser.

Even I'm from the alps, I didn''t ski since like 10 years. 
But, finally we just took a sledge. 
That would have been bad to be injured









 La mascotte Moufly 

Here the mascotte Moufly





ALERTE PHOTO





Le temps était vraiment bon !

The weather was so nice with us !


Ma mère et moi, ravies de vous présenter notre beau bolide 

My mum and I, proud to introduce you our fabulous car 


Deux enfants

Two kids









La petite boule de poils qui ne quitte jamais ma mère ♥

This little ball of fluff who never wants to leave my mum ♥ 



Dans le prochain post : des animaux sauvages, un cheval aussi rapide qu'un escargot et de la neige ...encore

Next post : Wild animals, a horse as fast as a slug and snow...again.

Going to ski with my family? Going to ski with my family? Reviewed by Yurie on 17:11 Rating: 5

Aucun commentaire :