BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

I'll be on the walls of my city? - Shooting


Janvier à était très chargé pour moi.
Entre tout ce que j'avais à faire, il y avait aussi pas mal de tournages. 
Celui-ci était organisé par ma ville et avait pour but d'être projeté sur plusieurs monuments de ma région. Je ne vous en dis pas plus, rendez vous en Mai pour le résultat. ♥

January was very busy for me. I had a lot of things to do AND also some movie shoot.
This one was for my city, which will be projected on some places in my region.
I don't want to speak too much about that, see you on May for the result. ♥


Je portais mon costume d'elfe et Aurélie de fée.

I wore my elf outfit and Aurélie, her fairy one.


Aprés, nous avons fais quelques photos dehors.

After, we took photos outside.


Models : Yurie & Aurélie Chastagnol
Costums : Handmade by ourselfs
Make up : Aurélie
Post Prod: Kevin & Stevie, Thanks 





Elfe warrior




I'll be on the walls of my city? - Shooting I'll be on the walls of my city? - Shooting Reviewed by Yurie on 11:00 Rating: 5

Aucun commentaire :