BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

[Review] Haul - Kat Von D & Too Faced & Huda beauty MUST HAVE

My March favorite MUST HAVE


THE MUST HAVE FOR MY LIPS

Huda Beauty Liquid Matte Lipstick 
Icon and Bombshell: Around 20$




J'ai acheté en Janvier ces deux rouge à lèvres que j'avais essayé lors d'un shooting. 
Je recherchais à la base les Kylie Jenner et j'ai finalement trouvé Huda Beauty et je pense que c'est le meilleur intermédiaire avec les Kylie Jenner (et ils sont clairement moins chers)

La tenue est époustouflante, j'ai mangé, bu et passé toute la journée avec sans aucune marque ni dissolution du rouge à lèvre. 
Je le combine avec mon crayon pour les lèvres MA, mais Huda Beauty en vend également. ( Je dois m'en acheter un quand le mien sera fini)

I bought in January these two lipsticks after I had tried one during a shooting. 
I was looking for Kylie Jenner lipstick and I have finally found Huda Beauty. 
And they are the best intermediar with Kylie Jenner, and more cheaper.

The longwear is impressive, I ate, drank and spent all the day with it with no flaking or dissolution. 
I combine it with my MAC lip countour pencils, but Huda also have one. ( I have to buy one when mine will be finished)


_________________


THE MUST HAVE FOR MY LASHES

Too Faced - BETTER THAN SEX - Waterproof mascara : Around 23$


Je peux définitivement aller à la piscine avec mon maquillage!! 
Le volume est bien, je ne recherchais pas le meilleur mascara mais juste un qui ne soit pas sec et qui ne fait pas de paquets.

I can definitely go to the swimming pool with my makeup !! 
The volume is pretty good. I haven't looking for the best mascara but just a good mascara which don't get dry or clumpy.



_________________________


THE MUST HAVE FOR MY SKIN

Kat Von D - Foundation (Light45) & Concealer (L7 Warm) : Around 38$ each

Je le porte que depuis une semaine maintenant. J'aime la texture et ils recouvrent assez bien ma peau. Je combine les deux et le dernier surtout pour mes cernes et en dessous des yeux. il est essentiel pour mon visage.
Juste une chose à redire: J'ai trouvé que le fond de teint rendait ma peau un peu sèche.

I wear it since one week now .I love the texture and they cover my skin pretty well. I combine both of them, the concealer is just for my black circle under my eyes. This last one is essential for my face. 
Just one thing: I've found that the foundation made my skin a little bit dry.



[Review] Haul - Kat Von D & Too Faced & Huda beauty MUST HAVE [Review] Haul - Kat Von D & Too Faced & Huda beauty MUST HAVE Reviewed by Yurie on 14:17 Rating: 5

Aucun commentaire :