BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

A Spring day with my girls - Shooting at Shinjuku park - Sakura Blossom


Le mardi, je devais revoir Larissa, nous avions rendez vous au Closet Child de Shinjuku, mais je me suis trompée et je suis allée à celui d'Harajuku >< donc je suis arrivée en retard, DSL 

Elle était avec une adorable jeune fille appelée Canniny ♥

On tuesday, I meet Larissa again, she told me to meet up again at Closet child in Shinjuku, but I've misunderstood and I went to the Harajuku one. so I was late for our meeting >< I'm so sorry.

She was with a cute girl called Canniny ♥ 





J'ai acheté une veste Angelic Pretty et nous sommes allés au parc de Shinjuku

I bought a Angelic Pretty jacket and after we went to Shinjuku park 





Je ne suis pas trop accordé au style lolita mais ici, je n'ai aucune tenue lolita et j'ai vraiment pas envie de devoir tout me racheter... donc voila ma tenue 

I don't really match with Lolita dress but I don't have one in Japan, and I really don't want to buy all lolita items again now... so This is my outfit 

Dress : Cyberdog 
Jacket : ACDC Rag and after Angelic Pretty
Accessory : Paris kids, Lavender grey and Mad'hands 
Shoes : Off brand
Bag : Axes Femme

 


Désolé pour ma tête fatiguée, j'étais encore dans le Jetlag, nous sommes arrivés au Japon il y a à peine une semaine.

I'm sorry for my tired face, I had jetlag. I had arrived in Japan only 1 week ago




Elles sont si mignonnes et gentille ♥ je vous aimes ♥

Those girls are so kind and cute ♥ I love you 

















My secret wood ring ♥








Si vous voulez voir leurs instagrams, car elles sont toutes les deux trop mignonnes, c'est par ici : 



J'ai hâte de vous revoir les filles ♥



If you want to see their Instagram and social media, both of her are so cute ♥  : 



I can't wait to see you again girls ♥



 Thank you Tsukepen & Stevie for the pictures ♥
See you next post 
A Spring day with my girls - Shooting at Shinjuku park - Sakura Blossom A Spring day with my girls - Shooting at Shinjuku park - Sakura Blossom Reviewed by Yurie on 13:34 Rating: 5

Aucun commentaire :