BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

Harajuku Fashion Walk April 2017


Le 23 Avril, se déroulait la Harajuku Fashion Walk, une première pour moi qui avait l'habitude de voir défiler les photos sur le net, cette fois j'y étais en vrai. 

On 23th April, it was the Harajuku Fashion Walk, the first time for me. I was always used to watch the pictures on the web but this time I was there.




Les photos sont de moi, Junnyan, Tomoike, Eliouji. Harajuku Fashion walk,  Merci à tout le monde ♥

All the pictures are from me, Junnyan, Tomoike, Eliouji, Harajuku Fashion Walk, thanks to all of you. ♥




J'étais contente de revoir Junnyan et de rencontrer pleins de gens sympas et de me faire pleins d'amis ♥

I was so glad to see Junnyan once again and met some beautiful people and make some friends ♥






Mon outfit : 

Accessories : Sailor Moon, Kawaii Mania, Lavendergray, 6% DOKIDOKI
Tshirt : Nile Perch 
Jacket : ACDC RAG
Skirt : Axes femmes


















Italian Team : Victor & Chiara



Nyunn ♥





Aprés la Walk, nous sommes partis en after à Ikebukuro

After the walk, we went to Ikebukuro 






J'ai passé un super moment avec vous ♥

I've spent such a good time with you guys ♥



 Les soldats morts au combat

We are all so tired at the end haha like dead soldiers in the battle. 






Et nous avons mangé un morceau dans un bon petit restaurant 
avant de rentrer enfin nous coucher après cette longue journée ♥

And we ate in a good italian restaurant, then I came back home after this long day ♥







BONUS ?!!!
Love Purin

This is not a kiss ><



Thanks everyone ♥


 See you next post




Harajuku Fashion Walk April 2017 Harajuku Fashion Walk April 2017 Reviewed by Yurie on 16:33 Rating: 5

Aucun commentaire :