BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

NHK Studio - Harajuku - Golden Week 2017

Pause dans mes posts sur Nikko pour revenir un poil en arrière dans la Golden Week, je suis allée à Shibuya avec Chiara.

Break in my post about, and return back before on golden week. I went to Shibuya with Chiara ♥



Il y avait un événement au NHK studio du coup nous y sommes allées.

They have an event in NHK studio so we went there.












Aprés nous sommes allées au Yoyogi park et il y avait un festival asiatique.

After we went to yoyogi park and they was an Asian festival 








J'ai mangé Thai, ça m'as rappelé ma belle mère et Bangkok ♥ ça me manque ♥

I have eaten Thai, it remembers me my step mother and Bangkok ♥ miss Thailand ♥





Et on a pris quelques photos 

And took some photos with this wall ♥






Sur le pont d'Harajuku, il y avait un concert de Crazy West Mountain, j'ai vraiment adoré ♥ j'espère les revoir bientôt.

On Harajuku bridge they were a concert of Crazy West Mountain. I really like it ♥ Hope to see these guys again soon. 





See you soon ♥

NHK Studio - Harajuku - Golden Week 2017 NHK Studio - Harajuku - Golden Week 2017 Reviewed by Yurie on 09:24 Rating: 5

Aucun commentaire :