BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

Katie's Birthday - Japan


Ce jour là, c'était l'anniversaire de Katie, je ne l'avais jamais rencontré avant ce jour donc c'était la première fois. J'étais contente de la rencontrer, car je l'ai en amie sur Facebook depuis presque 4 ans, je pense. Du coup, j'ai demandé à mon squad de venir aussi
This day was Katie's birthday, I'd never met her at this moment so it was the first time. I was so happy to see her in real life because we've been friends on Facebook for around 4 year I think. I asked my squad to come with me this time too,


 
Première étape : le Milks à Ebisu
Malgré le fait que ça soit un peu cher, l'endroit et la nourriture sont magnifiques. Il n'y a pas grand chose à manger mais tout y est très bon.
First step : Milks at Ebisu
 Little bit expensive but the place and the food are amazing, we didn't eat so much but the food was good.


J'ai rencontré plein de nouvelles filles ce jour là, tout le monde avait l'air si gentil même si je n'ai pas trop parlé à tout le monde, nous parlerons plus la prochaine fois. 
I've met a lot of new girls this day, and I was so happy because they all look so kind. Even if we don't talk too much, we'll talk more next time.
 
J'ai aussi rencontré ce monsieur, super sympa! Hâte de le revoir cet été. ( J'adore aussi la tête de Canniny là )

I met this guy too, and he was actually super kind ! Can't wait to see you again this summer. ( I also love the face of Canniny here )





Après le café, nous sommes allées à Shibuya à la tour 109 faire un peu de shopping. En vrai, je me suis ruinée à Swankiss >< et nous avons finalement rencontré Hikaru

After the cafe, we went to Shibuya at the 109 Tower to do some shopping, actually I just ruined myself at Swankiss >< and we finally met Hikaru




Mon outfit ce jour là fut très simple mais dans le style Larme

My outfit this day was quite simple but Larme style



Mon ami americain Tsukepen m'a dessiné dans cet outfit, merci j'aime tellement 
My american friend Tsukepen just draw me with this outfit, I love it so much

Après, avec les filles nous avons décidé de partir et d'aller prendre des photos dehors.
After with the girls and Kensuke, we decided to go out and take some pictures.
Canniny
 
Machichi and I : French team
 

Célia & Kensuke : nice look ( omg miss you girl)
 
Ok let's go for some pictures of me >< sorry


SQUAD









Machichi so adorable




A stalker one
 
Kensuke
 
And last picture of Canniny and I


SEE YOU NEXT POST


Katie's Birthday - Japan Katie's Birthday - Japan Reviewed by Yurie on 17:06 Rating: 5

Aucun commentaire :