BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

I went surfing for the first time at Enoshima !


So I went surfing in the real life !! haha no seriously I always wanted to surf because I really love that. One day I say, OK let's go to Enoshima and let's try!! 

Donc j'ai fais du surf !! haha non plus sérieusement, j'ai toujours voulu essayer parce que j'adore vraiment le surf, du coup un jour je me suis dit : Go pour Enoshima et allons essayer!!! 



Enoshima is at 1h to Tokyo by train

Enoshima se trouve à environ 1h de Tokyo en train .


So i'm really sorry because I don't take picture, I went to surf at 9a.m with a class. So the sensei can teach me well. 
So the first time i could stand in my board a bit and sometime I just fall in the sea hahaha
And two or three time I was feeling so Fabulous in my board and everyone around was like " WOUAHHH" just before I fell again in the sea haha ( like no sorry I'm not fabulous, just trying to ) 

It was taking all the morning, so after I decided to go explore the city !! 


Je suis vraiment désolé, mais je n'ai pas pris beaucoup de photo, genre aucune... Je suis allée surfer vers 9h du matin avec une classe pour que le professeur m'apprenne comme il faut comment surfer.
La première fois, j'ai pu rester debout un moment et puis d'autre je suis tout simplement directement tombé à l'eau hahah 
mais deux ou trois fois, genre je me suis sentie fabuleuse sur ma planche et tout le monde autour étaient là : WOUAHHH juste avant que je tomber comme une m**** dans l'eau hahahah ( désolé j'essaie de faire de mon mieux haha ) 

Ça a duré toute la matinée, puis après j'ai décidé de partir explorer la ville !! 




My meal ♥


So I'm sorry again because my hair was so wet so I don't really like my face hahah 

Okay désolé pour ma tête encore une fois, j'avais les cheveux mouillé et je ressemble à rien haha 









and I got a sunburn ...

et j'ai eu un coup de soleil ...



KEEP CALM AND ENJOY SUMMER


OKLM



After my exploration I wanted to surf again by myself, so here is the only picture of me with my "board" like two time and half my size hahaha 
I look like an Hobbit  ><

Aprés mon exploration, j'avais encore envie d'aller surfer, voici ici la seule et unique photo de moi avec ma " planche" qui fait deux fois et demi ma taille hahahaha
je ressemble à un Hobbit à côté ><


Je vous presente Bernard 


And some pictures of this day! like really more fabulous surfer hahah 

et quelques photos de ce jour avec de vrai surfer !!! hahaha



See you next post  ♥

I went surfing for the first time at Enoshima ! I went surfing for the first time at Enoshima ! Reviewed by Yurie on 14:38 Rating: 5

Aucun commentaire :