BREAKING NEWS

[6]

Subscribe and Follow

Follow

Modeling in Yukata for the first time♥

J'ai été super occupé ces derniers jours, alors désolé de ne pas avoir posté plus souvent.
Je reviens aujourd'hui avec un de mes derniers shooting.
J'étais modèle pour un website français / Japonais pour des photos en Yukata

I was really busy this past days, so I'm late in my post! 
Anyway, today I come back with one of my last shooting.
 Modeling for a French / Japanese website in Yukata


C'était la premier fois que je portais un Yukata ♥

It was my first time actually wearing Yukata ♥














Donc nous sommes allés au temple Honmon-ji

So we went to Honmon-ji 








We met cute animals ♥





Our dinner ♥


SEE YOU SOON ♥




Modeling in Yukata for the first time♥ Modeling in Yukata for the first time♥ Reviewed by Yurie on 17:03 Rating: 5

2 commentaires :